La fel de importante sunt ierburile aromate, care trebuie folosite in cantitati cat mai mari.  Dintre mirodeniile proaspete nu trebuie sa lipseasca patrunjelul, cimbrul, leusteanul sau frunzele de telina, rucola etc. In final, nu uitati de fibrele ce trebuie consumate in cadrul dietelor, de apa si miscarea zilnica.

Pentru ca tot este perioada legumelor si a fructelor, o dieta usoara este indicata in aceasta perioada. Incercati sa profitati, asadar, de ceea ce avem la indemana in aceasta perioada si veti vedea rezultatele.Dieta care va va ajuta sa pierdeti, in mod sanatos si usor, 3-5 kilograme se bazeaza pe legume si fructe. Acestea echilibreaza raportul de sodiu si potasiu in organism, lucru care va imbunatatii activitatea cardiaca. In plus, dieta aduce un aport sanatos de calciu, fosfor si alte minerale deficitare: magneziu, seleniu, zinc, mangan, toate foarte importante pentru organism. Dieta inseamna o injectie cu vitamine, A, C, K si altele. Tinuta chiar de cateva ori pe an, va va proteja de afectiuni cardio-vasculare. In plus diminueaza riscul maladiilor canceroase, reducand inclusiv nivelul colesterolului. Aceasta dieta bazata pe fructe si legume este recomandata in mod special primavara, pe perioade de aproximativ doua – trei saptamani. Desi este bazata pe ingredientele amintite, din dieta nu trebuie sa lipseasca – din cand in cand – lactatele si carnea in cantitati mici. Consumati zilnic fructe de sezon, combinandu-le, iar legumele pregatiti-le sub forma de supa, la cuptor, inabusite – cu o cantitate foarte mica de grasime vegetala – coapte sau fierte la aburi. Ele pot fi combinate in salate sau rontaite – morcovii si telina.