top of page

Agriro Fresh implineste 12 ani

Dupa 12 ani de experienta si perfectionare, compania noastra poate vorbi cu usurinta despre acea arhitectura culinara verde “construita” din manunchiuri de plante aromate si salate proaspete oferite sub marca Agriro Fresh. Despre ceea ce inseamna azi Agriro am evidentiat pe larg in cadrul unui eveniment dedicat celebrarii celor 12 ani de activitate, care a avut loc pe 23 mai, la Casa Di David, in Bucuresti. La acesta au participat reprezentantii Agriro si reprezentanti ai IKA, LKA si Horeca. In acest sens, oaspetilor le-a fost prezentata actiunea de rebranding Agriro. Pornind chiar de la viziunea companiei: “Vrem ca Agriro sa faca parte din alimentatia viitorului” – un mesaj care denota orientarea catre un sistem de productie modern si aliniat cu cele mai noi tendinte alimentare – cei prezenti au aflat ultimele noutati precum si mici secrete din “bucataria” proprie a unui producator de plante aromatice. 

Intre acestea, faptul ca noile branduri sub care se vor comercializa produsele Agriro sunt Oliveris pentru salate si Master Green pentru plante aromatice. In combinatii atent selectionate si pregatite cu grija, produsele Agriro se regasesc in consumul zilnic al celor care au ales un mod de viata echilibrat. In plus, ne bucuram sa avem alaturi de noi si colaboratori profesionisti precum Chef Cezar Munteanu care prin expertiza sa adauga un plus gastronomic fiecarui produs ce apare sub brandul Agriro. De altfel, acesta a innobilat evenimentul “Agriro 12 ani” prin prepararete unice pe care le-a gatit la fata locului, cu ajutorul plantelor aromatice Master Green:
Chef Cezar Munteanu a pus în valoare plantele aromate învăluind creveții în cimbru și puțin rozmarin. Apoi, i-a “mângaiat” cu temperatură înaltă timp câteva secunde. Servirea? Impecabilă! Spuma cu fructul pasiunii si cimbru, micro leaves de amaranth pentru un plus de aciditate si dulceată totodată a răzbunat vremea rea de afară ….

In afara evenimentului propriu-zis, produsele Agriro au fost expuse si in cadrul evenimentului derulat sub genericul ”Achizitii Retail & Horeca”, organizat de revista Piata, in perioada 22-24 mai, la Crystal Palace Ballrooms Bucuresti. Agriro a mai participat si in cadrul Fresh Food Conference cu tematici specifice: “Proiecte si investitii dedicate segmentului fresh food” si “Evolutia marcilor proprii in segmentul fresh food”. Datorita intregului proces de executie putem spune ca plantele noastre, proaspete, produse şi ambalate în România, reprezintă azi aportul pe care Agriro îl are, cu siguranta, la “construirea” alimentaţiei viitorului.

bottom of page